Jakub sa pýta

Automatické pripomienky a upomienky

Jakub neznáša posielať upomienky za nezaplatené faktúry. A ešte viac telefonovať klientom a pripomínať im, že mu nezaplatili. „Je to strata času, energie a nie je to vôbec moja parketa, chcel by som mať na túto nepríjemnú robotu asistentku“, zveril sa kamošom na pive. Ako by asistentka mala vyzerať sa nebudeme rozpisovať 😉.

Accai ti asistentku nezabezpečí, ale má pre teba niečo lepšie a lacnejšie.

Automatické posielanie pripomienok a upomienok za neuhradené faktúry.

V Accai máš prednastavené rôzne typy upomienok:

Pripomienka – pripomienka je jemnejšia forma upozornenia a je vhodné ju používať pár dní pred splatnosťou faktúry prípadne jeden deň po splatnosti faktúry.

Jednoduchá upomienka – upomienka, na ktorej je v jednom riadku uvedená neuhradená faktúra po splatnosti. Zasiela sa vždy bez ohľadu na iné neuhradené faktúry.

Viacnásobná upomienka – upomienka s viacerými neuhradenými faktúrami po splatnosti od toho istého klienta.

Dokonca pokiaľ zasielanie upomienok nepomáha, prichádza na rad vymáhanie pohľadávky advokátom. Accai sa sám postará o zaslanie posledného varovania klientovi, pričom k tomuto varovaniu pripojí aj plnú moc udelenú advokátovi.

Dobré, že? Všetko je už prednastavené, ty sám si zvolíš komu sa má aká upomienka odoslať, napíšeš si text upomienky a samozrejme môžeš si zvoliť aj časový rámec kedy sa má odoslať.

Pozri si video, ako si to všetko jednoducho nastavíš.

Výhodou je, že ak máš rôzne vzťahy s rôznymi klientami, tak si dokážeš nastaviť aj rôzne skupiny upomienok. Inak komunikuješ s klientom/kamarátom a inak s takým, ktorého vôbec nepoznáš, alebo inak s jednorazovým a inak s dlhoročným klientom, u ktorého dokážeš občas aj „privrieť očko“ keď zaplatí pár dni po splatnosti. Všetky nastavenia sú individuálne a všetko je na tebe.

Raz si to nastavíš a viac sa nemusíš starať. Už sa iba pozeráš ako sa ti zlepšuje cash-flow 😊.

Viktória Šibová
Autor článku
Vždy ma fascinovali reklamné slogany a pútavé texty na billboardoch, v TV spotoch, časopisoch. Vtedy som ešte nevedela, že sa to nazýva content marketing. Dvere do sveta digitálneho marketingu mi otvorila Digitálna univerzita. Mojou srdcovkou sa stal copywriting – ukladanie slov do viet. Vytváram digitálny obsah pre weby, newslettre a sociálne siete.