Všetky
Funkcie Accai
Fakturácia
- Vytváranie faktúr a zálohových faktúr
- Tvorba cenových ponúk, dodacích listov a daňových dokladov
- Automatické vypĺňanie údajov odberateľa
- Možnosť tvorby dokladov v cudzích jazykoch
- Vystavovanie faktúr v cudzích menách
- Vlastné logo na faktúrach
- Vlastné farby na dokladoch
- QR kódy
- Číselné rady
- Kopírovanie faktúr
- Doklad z dokladu
- Možnosť zasielať faktúry z vlastnej e-mailovej adresy
- Kontrola obratu DPH
- Pohľadávky podľa splatnosti
- Kontrola podĺžností odberateľov
- Individuálne nastavenia odberateľov a dodávateľov
i
Doplňujúce informácie
Fakturácia
- Vytváranie faktúr a zálohových faktúr (štandardná fakturácia a tvorba zálohových faktúr)
- Tvorba cenových ponúk, daňových dokladov, dodacích listov (tvorba ďalších bežných dokumentov pre Vašich odberateľov)
- Automatické vypĺňanie údajov odberateľa (natiahnutie údajov podnikateľského subjektu priamo z databázy)
- Možnosť tvorby dokladov v cudzích jazykoch (k dispozícii anglický a nemecký, možnosť pridať aj iné po dohode s klientom v prípade potreby)
- Vystavovanie v cudzích menách (k dispozícii všetky dostupné cudzie meny s prepočtom kurzu podľa NBS)
- Vlastné logo na faktúrach a vlastné farby na dokladoch (logo s rozmermi maximálne 1800x300px, v nastaveniach možnosť výberu kombinácie 2 farieb, do ktorých budú ladené dokumenty)
- QR kódy (zobrazovanie QR kódov na vystavených faktúrach pre pohodlnú platbu)
- Číselné rady (možnosť vytvoriť si viacero číselných radov napr. osobitne pre tovary a služby, prípadne domácich a zahraničných odberateľov a pod.)
- Kopírovanie faktúr (možnosť kopírovať faktúru a ušetriť tak čas strávený duplicitným vypĺňaním údajov)
- Doklad z dokladu (je možné vytvoriť faktúru priamo z cenovej ponuky prípadne zo zálohovej faktúry, tiež je možné vytvoriť dodací list z vystavenej faktúry)
- Možnosť zasielať faktúry z vlastnej e-mailovej adresy (posielanie emailov s dokumentami prostredníctvom vlastnej emailovej adresy cez protokol smtp)
- Kontrola obratu DPH (sledovanie obratu za posledných 12 mesiacov kvôli povinnosti registrovať sa pre DPH)
Otvorené bankovníctvo
- Prepojenie na bankový účet
- Zostatky a pohyby na účte
- Automatické párovanie platieb
- Možnosť úhrad prijatých faktúr
i
Doplňujúce informácie
Otvorené bankovníctvo (ex-Úhrady)
- Prepojenie na bankový účet (autorizácia bankového účtu pre sťahovanie bankových pohybov a zobrazenie priamo v Accai)
- Zostatky a pohyby na účte (na úvodnej obrazovke je zobrazený zostatok na účte a v časti Financie nájdete všetky pohyby)
- Automatické párovanie platieb (Accai automaticky priradí platby k vystaveným resp. prijatým faktúram)
- Možnosť úhrady prijatých faktúr (platobné príkazy priamo z Accai prostredníctvom otvoreného bankovníctva)
Náklady
- Evidencia prijatých faktúr
- Možnosť nahrať nákladové doklady
- Prehľad nákladov po kategóriách
- Záväzky podľa splatnosti
- Možnosť úhrad prijatých faktúr
i
Doplňujúce informácie
Náklady
- Evidencia prijatých faktúr (zaevidovanie došlých faktúr do systému)
- Možnosť nahrať nákladové doklady (nahrať súbory resp. ich skeny, formáty pdf, jpeg, png)
- Prehľad nákladov po kategóriách (nákladové položky roztriedené do logických celkov)
- Záväzky podľa splatnosti (rozčlenenie záväzkov podľa doby splatnosti pre účely evidencie a prioritizácie úhrad)
- Možnosť úhrad prijatých faktúr (platobné príkazy priamo z Accai prostredníctvom otvoreného bankovníctva)
Upomienky a vymáhanie
- Manuálne a automatické zasielanie upomienok
- Kategórie skupín odberateľov
- Rôzne úrovne upomienok
- Vymáhanie pohľadávok
i
Doplňujúce informácie
Upomienky a vymáhanie
- Manuálne a automatické zasielanie upomienok (upomienku môžete zaslať manuálne v prípade potreby konkrétnemu klientovi, alebo nastaviť automatické zasielanie podľa vybraných parametrov)
- Kategórie skupín odberateľov (odberateľov je možné zatriediť do skupín podľa potreby, napr. si vytvoríte skupinu VIP klienti, stáli zákazníci, noví odberatelia a pod. a na základe skupín budete pristupovať k spôsobu zasielania upomienok či vymáhaniu)
- Rôzne úrovne upomienok (aj v rámci jednotlivých kategórií je možné nastaviť viacero upomienok, napr. 1. upomienka týždeň po splatnosti, 2. upomienka 30 dní po splatnosti a pod.)
- Vymáhanie pohľadávok (automatizovaný proces počnúc upomienkami až po vymáhanie pohľadávok v súčinnosti s advokátskou kanceláriou)
Grafy a reporty
- Výnosy a náklady
- Pohľadávky a záväzky
- Kontrola obratu DPH
- Štruktúra nákladov
- Účtovný denník
i
Doplňujúce informácie
Grafy a reporty
- Výnosy a náklady (základný prehľad o hospodárení)
- Pohľadávky a záväzky (prehľad o pohľadávkach a záväzkoch podľa obchodných partnerov a lehoty splatnosti)
- Kontrola obratu DPH (sledovanie obratu za obdobie posledných 12 mesiacov kvôli prípadnej povinnosti registrácie spoločnosti pre DPH)
- Štruktúra nákladov (prehľad nákladov spoločnosti podľa kategórií)
- Účtovný denník (zápisy v účtovnom denníku, prehľad účtovných položiek)
Účtovníctvo a dane
- Účtovný denník
- Účtovanie faktúr a dokladov
- Účtovanie bankových pohybov
- Spracovanie výkazov DPH
- Analytika účtovania
- Strediská, zákazky, činnosti
i
Doplňujúce informácie
Účtovníctvo a dane
- Účtovný denník (štandardný denník zachytávajúci všetky účtovné operácie)
- Účtovanie faktúr a dokladov (automatické zaúčtovanie vrátane predkontácie po zaevidovaní dokladu)
- Účtovanie bankových pohybov (automatizované párovanie platieb a zaúčtovanie)
- Spracovanie výkazov DPH (DP daňové priznanie, KV kontrolný výkaz, SV súhrnný výkaz)
- Analytika účtovania (k dispozícii sú analytické účty pre detailnú evidenciu)
- Strediská, zákazky, činnosti (možnosť evidencie podľa presných potrieb spoločnosti)
Iné
- Neobmedzený počet používateľov
- Viacero úrovní používateľov
- Viacero firiem v jednom prístupe
- Export faktúr a banky
- Integrácie pre e-shopy
- Zasielanie dokumentov cez SMTP
- Systém notifikácií
i
Doplňujúce informácie
Iné
- Neobmedzený počet používateľov (používatelia vo firme bez obmedzení, môžete pridať ľubovoľný počet spoločníkov, kolegov, fakturantov a pod.)
- Viacero úrovní používateľov (užívateľské profily podľa potreby – zakladateľ, admin, ekonóm, fakturant)
- Viacero firiem v jednom prístupe (jeden registrovaný užívateľ si môže priradiť viacero svojich firiem, bez obmedzenia)
- Export faktúr a banky (exporty pre externého účtovníka v prípade potreby)
- Integrácie pre e-shopy (prepojenie Accai s rôznymi e-shop platformami po dohode s klientom)
- Zasielanie dokumentov cez SMTP (posielanie emailov s dokumentami prostredníctvom vlastnej emailovej adresy cez protokol smtp)
Zaujali ťa funkcie ?
Vyskúšaj Accai zadarmo na 90 dní v najvyššej verzii Prémium